Vi er stolte af at fortælle, at vi har indgået samarbejde med Winefamly om at vi i resten af 2017 skal teste deres sortiment. Efter at have fået en henvendelse fra firmaet valgte vi at indgå i et samarbejde, hvor vi skal lave nogle anmeldelser, konkurrencer og sammenligninger af nogle af deres vine. Et virkelig spændende projekt, hvor vi kigger på deres sortiment; er der noget for alle, er kvaliteten i orden, er abonnementsprisen fair? Alle mulige spørgsmål, der popper op når man tænker på denne nye måde at sælge vin på.
Winefamly er vin til kostpris
Alle vintosser et stødt på Winefamly – enten på nettet eller via mund-til-mund. Winefamly forsøger med en abonnementsordning at ændre tanken hvorpå du køber vin. I stedet for at tjene penge på hver enkelt flaske, er deres tanke at tjene på abonnementet og sælge vine til kostpriser (inkl. afgifter, fragt til deres lager, forsendelse til medlemmerne og moms). Det lyder som en genial ny tankegang, som jeg tidligere har tænkt på at ville prøve. Det koster 75 kroner i abonnement om måneden og du kan bare købe løs. Det vil sige at køber du god kvalitetsvin til et par hundrede kroner pr. flaske, er abonnementsprisen hurtigt tjent ind.
Druerne + Winefamly
Winefamly har en masse vin og et genialt koncept – vi har en masse læsere. Derfor blev vi hurtigt enige om at et samarbejde de næste to måneder kunne være interessant for alle parter. Det betyder at du i november og december kan læse om:
- Anmeldelse af vin fra hele verden – her snakker vi Europa, USA og Australien. Lidt for enhver smag.
- Julevin fra hele verden – både den klassiske og den nye type.
- Sammenligning af Champagner – hvad er forskellen på to producenters produkter?
- Konkurrence – vil du vinde 6 flasker vin? Så hold øje med vores blog, Facebook, Twitter eller Instagram.
Vi glæder os usigeligt til at vise dig hvad et samarbejde mellem Winefamly og Druerne kan give dig.