Ravenswood har afholdt konkurrence i samarbejde med PR bureauet Hill & Knowlton. Og derfor blev vi også inviteret til at deltage i konkurrencen. I dag er sidste dag for indsendelse, og selvom vores bidrag allerede røg ind i tirsdags, så er det først i dag vi har nået at få den klar her til druerne.dk.
I videoen, har vi valgt at anmelde 2 bordeaux vine. Disse satte vi op imod hinanden, for at se hvordan 2 vine fra samme område klarer sig mod hinanden. Og om der i dette tilfælde er god grund til at betale en smule ekstra pr. flaske for den dyrere flaske.
De 2 vine er:
- Chateau Saint-Pierre – Bordeaux Supérieur 2003
- Pigeonnier de Seguin – Grand vin de Bordeaux 2006
Men prøv at se vores bud på en quirky vinanmeldelse, der forsøger at sprede det glade budskab om vin til danskerne:
Hvis du vil læse mere om konkurrencen, kan du se vores tidligere indlæg:
Eller klik ind på konkurrencens hjemmeside:
- Vin Quirk 2010 – Ravenswood Winery
Kim og jeg kæmpede en hel aften, med at optaget og sammen klippet filmen. Og i betragtning af, at det er vores første forsøg på video mediet, så er vi ganske tilfredse. Og vi hører gerne fra dig som læser, om hvad du syntes. Fortæl gerne hvad vi gjorde godt, og hvad vi kan gøre bedre. Og om det er noget vi bør gøre igen?
godt gået Druer. En film helt nede på jorden med en anmeldelse der er til at forstå for almindelige mennesker. Det kan I roligt arbejde videre på måske med lyssætningen men det er småtings afdelingen.
Tak for kommentaren, Thomas.
Vores mål var også at bibeholde Druerne.dk’s røde tråd med personlighed og nede-på-jorden-jargon.
Det med lyssætningen har du ret i, men den kunne vi ikke i situationen løse. Vi kæmpede med lyden, som blev ganske okay.
Men tak for din kritik. Den er værdsat. 🙂
I øvrigt stor ros fo de pop-ups tekster, det er god humor
Takker.. Det skulle i hvert fald være med til at fange brugerne i lidt længere tid, med lidt sjov og ballade indbygget.